Dagen med Fannie och Erika

2012-06-25 @ 23:26:47
Jag, Fannie och Erika har spenderat våran kväll i
Stockholm. Haha.. Omg, vi gick till bion och hämtade
våra biljetter sedan gick vi och käkade.
Var typ rädd och ramla och tappa maten i golvet
eller något för det kändes verkligen som att det
var en sådan dag.
 
 
Efter vi käkat gick vi runt i affärer och kollade lite.
Utanför Hollister var det några killar som inte pratade
så bra svenska, men iaf, när vi gick förbi frågade
dem om vi ville ta en bild med en av killarna.
Jag hörde/förstod inte va de sa, så jag gick bara
förbi och struntade i dem. Haha.. Fannie var den enda
som log mot dem.
 
Haha.. herregud. Efter bion gick vi in på toan och
det var kö, men det fatta inte jag utan jag trodde
att några tjejer framför bara stod där och väntade
på någon så jag gick förbi. Då fattade jag och gick
tillbaka. Sjukt pinsamt. Jag visste att någon skulle
hända för jag brukar känna på mig när jag kommer
klanta till mig.
 
När vi gått av tåget på Danderyd visste vi inte vilket
vi skulle gå för att komma till bussen. Så vi sprang
fram och tillbaka i tunnelbanan och tillslut gick vi
upp för en trappa, men det var fel.
Vi orkade inte gå tillbaka, så vi sprang efter
en väg och tillslut kom vi fram till busshållplatsen.
 
Skriver inte mer för ni kommer bara bli uttråkade.
 
-Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback