Fucked up

2012-06-20 @ 15:15:28

Som ni ser så är designer fucked up. Har snackar med Emelie,
men hon kunde heller inte fixa till den. Men skitsamma.
Bara ni kan läsa mina inlägg så går inte jorden under.

Eftersom jag ska åka till Norrland idag, så kommer jag inte kunna
blogga. Men om jag har tur så får jag låna grannarnas dator.

Jag och min syster ska rida lite där uppe. Jag ska för det mesta rida Nogge,
en liten dartmoorponny. Jättesöt men envis. Alltid lika rolig att rida.
Sedan kommer jag och Erika turas om att rida på Bruno, en större ponny.
Han är en unghäst, så Erika och jag rider honom och försöker lära honom saker
och sånt.

En bild jag hitta på google på Nogge (Nougat Lollipop) och hans
förra ägare. Bilden är från 2007.



Jag älskar bilden, förutom mitt ansikte. Höll på att garva ihjäl mig för att
Maja, grannens ena barn, sjöng så fint. Erika och Elin syns också på bilden.

-Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback