Whoop whoop!

2012-06-24 @ 12:06:45
Hej och godmorgon.
 
Haha, på midsommaren såg jag att våra grannar gick in i  skogen.
De var ganska fulla så jag, Erika, Ebba och Hugo
följde efter och spionerade på dem.
Vi gick in i skogen och följde deras röster.
Vi kom ut på en stig som ledde till ett hus,
vid huset var de och pratade. Erika gick fram
till baksidan av huset och lyssnade och
vi andra hukade oss så att de inte skulle se oss.
Sedan hörde vi att de var påväg tillbaka så när jag sprang 
tillbaka på stigen såg jag att man kunde gömma sig
i skogen ovanför stigen. Så jag sprang upp och gömde
mig bakom några buskar. Sedan kom Hugo, Ebba och Erika.
När alla hade gömt oss hörde vi att grannarna också hade gått upp
i skogen. De kom närmare och tillslut såg vi dem.
Vi sprang därifrån, genom skogen och ut på stigen.
 
Tror att vi kom därifrån utan att de såg oss, men jag är helt
säker på att de hörde oss.
Hahahah.. Omg vad kul det var! Mina ben är fortfarande
randiga och prickiga av alla kvistar.
 
-Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback